środa, 22 kwietnia 2009

akcja sadzenia drzew

dzisiaj przed zajęciami miałam nieco czasu i nawet zdążyłam telewizor na chwilkę włączyć :) i co ciekawego się dowiedziałam? o bardzo przyjemnej akcji, która odbędzie się niedaleko Węgierskiej Górki :)

http://mojesilnedrzewo.onet.pl

jest to akcja sadzenia drzew! tego dnia mamy zasadzić 1000000 drzew! czyż nie jest to przyjemne, że ktoś jeszcze dba o naturę? :) ja się z tego powodu bardzo cieszę i zamierzam tam być, by posadzić drzewko albo i więcej :) tak aby móc je odwiedzać w przyszłości i pokazać je kiedyś moim dzieciakom.

tak więc, serdecznie Wac zapraszam (o ile ktoś to w ogóle czyta) i do zobaczenia na miejscu :)

tutaj zamieszczam zdjęcie z okolic Węgierskiej Górki, piękne miejsce :)

2 komentarze:

  1. szadzenie drzewek jest bardzo przyjemne :) Ja 2 lata temu posadziłam około 1000 na spółkę z moim lubym. Kiedyś tam pojedziemy i będziemy podziwiać młody las zasadzony częściowo naszymi rekami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak przyjemnie :) ja też planuję ten wyjazd z moim lubym, tylko coś ciężko było go namówić ;D a gdzie wtedy sadziliście drzewa? :)

    OdpowiedzUsuń