środa, 29 lipca 2009

po przerwie...

jak mi się już nawet śniło, że piszę posta do mojego bloga, to chyba znaczy, że pora coś napisać ;> dużo się działo, dokończyłam pracę licencjacką, obroniłam się nawet ;D a ostatnio przeprowadziłam się z malutkiego pokoju 2x3 do 4x5, co za różnica!!! :) mega happy jestem ;) i nawet udało mi się ulepić pare nowości :) zainspirowałam się pięknymi pracami Arctii i wypróbowałam fimo, bo na zwykłej modelinie niektóre rzeczy nie wychodzą ;)





Posted by Picasa

6 komentarzy:

  1. pierwsze bardzo mi się podobają :) ta kolorystyka i wzór, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie Ty byłaś, że Cięwcześniej nie znalazłam. Świetne wytwory robisz, mają w sobie to "coś"

    OdpowiedzUsuń